aku dan dia

aku dan dia

Isnin, 25 Oktober 2010

Maya

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
sepanjang saya mengambil kursus Sastera Dalam Multimedia, pelbagai pengalaman yang saya perolehi dan amat mencabr. kerana ianya bukan sahaja dari segi mental sahaja tetapi juga dari segi fizikal. Dengan kursus inilah saya tahu bagaimana untuk membuat video, menggunakan adobe dan sebagainya. dengan tugasan yang diberikan oleh pensyarah membuatkan saya tidak dapat tidur malam kerana perlu menyiapkan tugasan tersebut, dan disni apa yg saya pelajari adalh, kerja tetap kerja, dan kerja yang diamanahkan perlu disiapkan dalam jangka waktu yang diberi.
terima kasih saya ucapkan kepada pensyarah iaitu Dr Normaliza dan juga tutor yang telah banyak mengajar saya sepanjang pembelajaran ini.

walaupun Dr berada nun jauh disan, namun perhubungan kita tetap berterusan yang mana Dr sentiasa memantau kami dari jauh, begitu juga yang sentiasa menantikan pengkhabaran Dr. dengan perhubungan maya ini, kami sentiasa mengupdate blog mahipun facebook. terima kasih sekali lagi buat Dr kerana tak jemu mengajar kami yang sentiasa banyak kerenah. dan yang paling utama, Dr telah mengajar saya erti ketepatan masa dan disiplin.

sekalung penghargaan dan terima kasih diucapkan kepada DR.NORMALIZA,semoga sentiasa dalam keadaan sihat selalu amin.
SEKIAN WASALAM.




1 ulasan: