aku dan dia

aku dan dia

Khamis, 7 Oktober 2010

klinik gigi

Suatu hari aku, kakak dan adik aku pergi ke klinik gigi, kami bertiga semua nak cabut gigi.
Tapi masa tengah menunggu turn tu punya la lama sebab ramai orang. Tetiba aku dengar pembantu Dr tu panggil nama aku, tapi aku baru jew daftar, pelik jugak, tapi apa aku kesah aku tengok x de orang yang bangun so mestilah nama aku la tu. Aku terus bangun dan menuju ke bilik rawatan. Sekali dr tu sebut balik nama rupa2nya bukan nama aku, tapi nama orang yang hampir sama dengan nama aku huu..huu..dengan muka slumbernya aku keluar balik lah sebab orang yang sebenar dah berjalan menuju ke bilik rawatan tu, apa lagi bila keluar je kakak dan adik aku ketawa kat aku bagai nak pecah perut. Tapi aku macam biasa buat muka poyo dan tak tahu jew. Tapi lepas tu aku juga yang tak tahan aku ketawa habis-habis dan diikuti dengan kakak dan adik aku, macam nak pecah klinik tu dengan gelak kami, semua yang ada kat situ padang aku dengan wajah tersenyum. Dan hakikat sebenar aku pun malu jugak huu..huu.. buat2 jew tak malu, semua salah kakak tu sebab panggil nama tak jelas.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan